blogging at nathalies crib (;

tjaaoo allihopa , är ju hemma hos nathalie den här veckan . riktigt trevligt måste jag säga (: idag så har vi haft musikhistoria och matte. inte så jättekul men .. på matten började vi på ett nytt kapitel som heter samband och vi fick spela sänka skepp . jag fick spela med jonte med challe som publik (;  challe hjälpte mig lite och lurade in jonte på fel spår och sen gav han upp , hehe jag vann ;D  sen så slutade vi i stort sett .. jag och nathalie gick till centrum för att kolla presenter till mina kussar som jag ska till på lördag . vi ska även se deras musikal och de ska bli ganska kul :)  de blev väll mest att jag och nathalie kollade saker till oss själva , hehe . men jag visste liksom inte riktigt vad jag skulle titta på . jag provade en jätterolig men gullig bh som va lite typ.. balconett modell tror jag . provade först en size för liten och då fick jag nästan silkisar som en glamourmodell . not so nice direkt .. sen hittade jag även en jättegullig tubtopp med knappar , och den kostade bara 79 kr ! hmmm.. kan bli en altså...
nu ska vi kolla på fiilm , puss

Kommentarer

Skriv något sött?

ditt söta namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din gulliga blogg :

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0